(Buttim) E Blok No : 1290 Kat :1
Osmangazi/Bursa
Pazartesi- Cuma 8.30 - 18.30
Çalışma Saatleri

Bakım Arıza Yönetimi

PBT Pro - Orjin Yazılım > PROGRAM MODÜLLERİ > Bakım Arıza Yönetimi

Kurum içerisinde her noktada yapılan bakım ve arıza faaliyetlerinin sistem üzerinde kayıt altına alınması, dolayısıyla bakım ve arıza yönetiminin sağlıklı bir şekilde yapılabilmesi amaçlanmaktadır.

Aynı noktada daha önce elde edilmiş sonuçlar ile yenileri karşılaştırılarak maliyet analizleri gerçekleştirilebilir. Planlı bakımlar için ileriye yönelik bakım politikaları, arıza yönetimi, yedek parça ve kaynak ihtiyaç planları yapılması sağlanır.

Koruyucu Bakım Prosedürleri (KB) : Bakımlarla ilgili iş planları yapılabilir, prosedürler vasıtasıyla girilen bilgiler iş emirlerine otomatik aktarılabilir ve zaman/ölçüm tabanlı bakımların takibi yapılabilir.

Arıza Tanımları : Arıza kodları uygulamasında işletmede bakım sırasında karşımıza çıkabilecek arızalar, arıza sınıfı bazında kodlanır. Arızaların kodlanmasındaki amaç, iş emirlerinde arıza raporlaması yapılarak geçmişe yönelik arızalarla ilgili istatistikler elde etmektir. Arıza kodları, arıza sınıfı bazında tanımlanır. Arıza sınıfları, aynı arızaların çıkabileceği lokasyon veya varlıklar gruplandırılarak tanımlanmalıdır.

Bakım Talimatları : Talimatlar kütüphanesi kurarak bakımları özelleştirir. Bu talimatlar farklı makinelerde kullanılabilir. Arıza ve bakımların talimatlar doğrultusunda yapılması, talimatların kurum özelinde standartlaşması sağlanır.

Translate »