(Buttim) E Blok No : 1290 Kat :1
Osmangazi/Bursa
Pazartesi- Cuma 8.30 - 18.30
Çalışma Saatleri

Sorunların daha hızlı çözülmesi amacı ile oluşturulan, detaylı aramalar yapılabilen, teknik personelin daha hızlı çözüm oluşturabildiği bilgi bankasıdır.  Problem yönetimi süreçlerini otomatikleştirme imkanı sağlar.

Kullanıcılar tarafından gelen iş bildirimlerinin ilgili birim ya da personele aktarılarak işin sonuçlanmasına kadar olan iş sürecinin işleyişini takip eder. Gelen taleplerin ilk seviye personel tarafından çözümlenmesini, çözülmezse üst seviye personele aktarılması sağlanır. İş sonucu çözümleri (grup ve anahtar sözcükler kullanarak) çözüm kataloglarına aktarır.

Son kullanıcıların, giriş ekranlarında en az veri girişini yaparak sistemi kullanabilmeleri sağlanması amaçlanmaktadır. Kullanıcının iş bildiriminde bulunacağı, lokasyon (bina -> Kat -> Bölüm -> Oda) bazında sorgulama yapıldıktan sonra lokasyonda bulunan cihazlar listelenir, cihaz seçiminden sonra arıza grupları, arıza grubu seçiminden sonra ilgili arızalar listelenir. Eğer seçili arıza ile ilgili daha önceden tanımlanmış bir çözüm varsa çözüm katalogları vasıtasıyla kullanıcının bu çözümleri incelemesi sağlanır.

Çözüm katalogları sayesinde kullanıcıların kendi kendilerine yeterli hale gelmeleri sağlanır.

Translate »