Verilen hizmet esnasında sık karşılaşılan sorun / arızaların kaynaklarının bulunması, araştırma süresince geçici çözümlerin esas sorunla ilişkilendirilmesi, daha sonra sorunun kaynağı bulunduğunda, bu bilginin bilinen hatalar veritabanına otomatik olarak konulabilmesini sağlar. Bu sayede daha önce karşılaşılan problemlerin daha kısa sürede çözülmesine veya henüz ortaya çıkmadan müdahale edilmesine olanak tanır.
Personel tarafından önceden çözüldüğü halde aynı konuda sürekli tekrarlanan çözüm çalışmalarını engeller.
- İş tekrarlarını önleyerek çalışma sürelerini optimize eder ve performansı arttırır
- Doküman yönetimi entegrasyonu ile kullanım ve yardım kılavuzları ile ilişkilendirilebilir.
- İşlerin nasıl yapılacağı, problemlerin ne şekilde çözüleceği ile ilgili makaleler hazırlanarak arşivlenebilir.
- Yardım masası ile entegrasyonu sayesinde problemlerin hızlı çözülebilmesini sağlar.
- Sık karşılaşılan sorun / arızalar kütüphanesi oluşturulabilir.
- Sorun çözümleri konu+grup+anahtar sözcüklerle ilişkilendirilerek veritabanın da saklanır.
- Servislerin güvenilirliğini arttırır.
- Teknik hizmetlerin iş yükünü azaltır.
- Çözümlerin ve hizmetlerin başarısını arttırır.